În ultimii ani constatăm o preocupare tot mai mare a actorilor economici și sociali, legată de schimbările climatice, atât în plan individual cât și din perspectiva reglementărilor așteptate asupra companiilor, autorităților publice, altor instituții.
ExpertGES.ro este un produs digital dedicat monitorizării factorilor proprii de impact climatic, simplu de înțeles și de utilizat, adresat organizațiilor care intenționează să-și monitorizeze sursele și să-și scadă emisiile de Gaze cu Efect de Seră. Soluție online, disponibilă (ieftină) tuturor organizațiilor cu acces web.
ExpertGES.ro își propune în primul rând să influențeze normele, comportamentele și deciziile organizațiilor, prin acces rapid și facil la informație relevantă. Motivăm companiile și instituțiile publice să analizeze constant impactul propriu asupra climei – din perspectiva proceselor interne – și să caute modalități de a-l reduce. Conștientizarea aduce responsabilitate care, mai departe, declanșează acțiuni (schimbări de proceduri și comportamente) care conduc la reducerea emisiilor GES.
Pentru cine este platforma ?
●companii mici și mijlocii care vor să acceseze credite bancare și cărora le putem oferi un instrument cu care să poată dovedi instituțiilor bancare că respectă condițiile pentru accesarea unei “finanțări verzi”,
●companii care caută un avantaj competitiv sau acces la parteneri mai “sofisticați” din punctul de vedere al politicilor de sustenabilitate,
●instituții care își doresc să monitorizeze și să își minimizeze emisiile de gaze cu efect de seră cu scopul de a gestiona amprenta de carbon a sectorului de care răspund (primării pentru emisiile urbane, școli pentru emisiile proprii, regii locale, naționale sau regionale pentru drumuri, energie, apă etc),
●organizații profesionale “de ramură”, active în sprijinirea sectorului economic respectiv în eforturile lui de decarbonizare,
●consultanți de sustenabilitate, dornici să administreze unul sau mai mulți clienți de profilul celor de mai sus.
●companii care investesc in ESG ca o materializare a politicilor CSR.
Avantajele platformei constau în:
–capacitatea de a administra mai mulți clienți folosind aceleași resurse umane și infrastructură IT,
–accesibilitatea financiară (abonament și nu costuri de inițializare, oferirea de dezvoltări suplimentare gratuite, bonusuri cu valoare adăugată),
–ușurarea procesului clasic de întocmire a calculelor și rapoartelor (actualmente bazat pe Excel și risc propriu de interpretare eronată a metodologiei),
–limitarea tehnologică a riscului de eroare tehnică (funcționalități dedicate)
-protejarea informațiilor față de riscul discontinuității generate de rotația de personal,
–sinergie cu alte activități axate pe sustenabilitate (acces la experți, acces la canale de comunicare, co-branding, content valoros)
Input your search keywords and press Enter.